i like you.

Billie The Vision & The Dancers – You’d Better Watch Out, ‘Cause I Like You

dagens morgonpromenad är avklarad (ja, vi ändrade till rask promenad istället för joggning med tanke på min nära döden upplevelse igårmorse). det är bra det där, solen skiner och bästa kollektivaren jennie. promenad och samtalsterapi på en och samma gång. haha.
nu har jag fått i mig frukost och väntar på att klockan ska flyga lite så ska vi åka buss in till stan. hon ska till skolan och jag ska till gymmet och pressa kroppen lite mer. har fruktansvärt ont i den, men hey jag känner att jag lever iaf.
och det är väl smärta som man ska ha? no pain no gain, eller hur de nu heter.

jag somnade alldeles för sent, vilket resulteras i alldeles för få timmars sömn. så jag funderar på om jag ska åka o träna nu snart, hem och slänga in tvätt och sen sova nån timme. för att försöka komma ifatt. men vem faan vill sova när de är sånt här väder? helt värdelöst.

jag knarkar musik just nu för full rulle.
och jag stör mig fruktansvärt på dig, och dig.
bara så ni vet.

Ron Pope – A Drop In The Ocean

i eftermiddag blir det städning och kanske ikea. får se om jag vågar mig på att följa med till ikea. jag vet hur jag är. handlar alltid för mycket. ikea är ett sånt ställe där det är omöjligt att komma ut utan något inhandlat. helt galet.

btw, göteborgsvarvet på lördag. jag ska lätt titta. peppa inför nästa år då jag ska springa. för det ska jag. det är mitt mål.

nej men om man ska dricka upp sitt te och sen köra på. varför inte lixom?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0