down.

idag har josefin varit duktig. mycket duktig.
vaknade kl 9, väldigt utvilad. började byta rum på en gång, och hjälp vad mycket längre tid de tog än väntat. fick nått ryck med och skulle tvätta madrassern till sängen. ni vet den där lilla tunna? ja. så passade på o tvätta allt annat med. så till o med Ispelle är nu skinande vit igen.
städade o bar o städade o bar.
efter lunch (sen lunch) började jag plugga och blev klar med all den skiten och har nu kramp i min hand efter allt skrivande.

nu slappar jag, och lyssnar på musik och fixar det sista med tvätten. funderar på om jag ska gå till affären, men det är ett väldigt oroväckande moln på himlen. tror jag väntar med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0