Already Gone.

jag har upptäckt passionen. Mannagrynsgröt. Det är så gott, så enkelt. smakar som... som... barndom! Lätt att jag ska äta det framöver. Ja tills jag lessnar på det, som havregrynsgröten och filen. haha.
men jag fick iaf i mig frukosten nyss utan att vilja kräkas alldeles för mycket, och det är en bedrift.

igår såg jag på film. och skrattade åt fåniga tekniska knep att ta roliga kort. jag vill ha dom korten! :O mitt öra! hahaha.

när jag kom hem (strax innan 24.00 på kvällen) möttes jag av två kollektivare i vardagsrummet. klart jag sätter mig ner och undrar vad dom hittar på. såklart. vi skrattar, pratar om armar. jag ler sådär fånigt som man bara gör när man pratar om nå spännande. Jennie med för den delen. vi tar ut det bästa i varandra ibland tror jag. skön energi. efter ett tag kom en halvnaken Kith in och joinade samtalet.

sen gick grabbarna och jag och Jennie blev kvar o pratade om lite mer allvarliga saker. sen blev det sängen. så trött var jag iaf. somnade på en gång.

så nu, kl 7, har jag sovit i knappt sex timmar och ska ha heldag i skolan. hejsvejs. skulle ha tränat efter skolan var planen, men jag skippar det. faktiskt. vill nog hem då o käka. haha.

hejsvejs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0