wheres is my mind?

Sofie påpekade att uppdateringen på bloggen varit lite.. smal på senaste tiden. så kör en uppdatering då.

Tisdags spenderades med vän, snack o så vidare på Kellys. Alltid trevligt.
onsdagen spenderades med att må illa och hjälpa therese upp ur sängen.
torsdagen (idag) spenderades med att plugga sönder hjärnan.
fredag (imorgon) spenderas med att plugga sönder hjärnan lite mer, sen gym med alexx.

det är vad jag vet än så länge. vad helgen har att erbjuda visar sig. just nu är jag mest för trött för att ens fundera. mina ögon för fysiskt ont och tröttheten är totall. ska försöka palla mig igenom en film till, sen ska josefin nanna. imorgon ska det minsan bli minst fyra sidor till. och sofie ska peppas så hon inte stirrar sig blind på en mening hela dagen. hoppas att hon håller sig frisk. jag hoppas att min visdomstand mest driver med mig. för det är inte okej om den börjar nu igen. speciellt inte i tentatider/födelsedagstider. inte okej.
förhoppningsvis drar jag till pappa den 15 mars och stannar tills den 22 mars. vore kul. var ett jävla tag sen jag var hemma i pappas kvarter. dags nu känner jag. saknar systeryster med som glassar i solen för tillfället med hennes sambo o hans föräldrar. avis - nej vadå?

tror jag kanske ska försöka kidnappa Sigge en stund på lördag. saknar min man mer än jag vill erkänna för mig själv. det är jobbigt.

random bilder från dagarna som varit.



jag känner faktiskt peppen lite. tror hjärnan har gått på snålvarv för länge, denna kursen har varit kass. skönt att använda den igen.

hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0