tomma ord.

varför säger man inte som det är? när någon man känner väl frågar en på msn hur det är. varfös säger man att det är bra, fast det i sanningen inte alls är det.
Insåg vad det var som skulle hända idag, sorgen infann sig snabbare än ljuset och tårarna började falla. Hatar att jag reagerar som jag gör. trodde inte jags kulle göra det, men ja. Även josefin kan ha fel.
men även detta går över, även detta slutar göra ont, med tiden.

idag, eller ja, snarare snart ska jag iväg till gymmet för ett pass indoorwalking. jag förväntar mig inte att min kondis ska palla det, men jag är redo att försöka. svettas bort onda ledsama tankar är alltid bra.

sen blir det hem och plugga för hela slanten. idag och imrogon blir det plugg. ska bli bra. dessutom är det Körslaget idag. Najs.

(jag ska aldrig säga sanning till nån som saknar förmåga att förstå)


nej men nu ska jag ta tag i dagen och bli glad igen. lite kaffe och en snus på det så blir det nog okej.





Kommentarer
Postat av: desperatemoments

:( kram gumman... Du kommer ta dig igenom detta. Du är inte ensam! <3

2010-03-27 @ 11:44:43
URL: http://desperatemoments.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

...men halla? hur e det med min van? :(

2010-03-29 @ 13:34:51
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0