The D-Day.

jag försöker psykiskt peppa mig själv för denna dagen. eller jag första delen på dagen är helt okej. träning o möte med studievägledaren. helt okej inga problem. men examinationen alltså.
jag vet inte hur de kommer gå, och min brist på energi och tålamod de senaste dagarna har givit de resultatet att josefin är mer lättirriterad än vanligt. jag snäser lätt till folk och ger många människor frågande blickar med den där dömmande blicken som jag är känd för. haha. så under examinationen idag ska jag försöka lägga band på mig. jag ska gå in i min proffesionella roll är min plan. och le och skratta och säga snälla saker åt folks tvivelaktiga arbeten (som de kommer få G på iaf för de smörar röv).
se jag ler.... :)

haha.

humorn är på topp.

förövrigt är det alltid trevligt att vakna av ett sms med en snygg man på skärmen. mina vänner vet vad jag behöver. haha. Alexx, det gav mig ett sömndrucket leende, och det är bra skit de så tackar tackar! :D

min vecka har blivit lite mer planerad nu.
idag har jag skrivit,
imorgon skola, träna och sen husfest.
fredag ska snälla jag lära lilla Alexx hur man storhandlar ekonomiskt. haha.
lördag träna med alexx på förmiddagen sen sushi med sofie tror jag.
söndag blir de plugg.

haha
nu vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0