take me on the floor.

låten spelas om och om igen. den är bra, den är pepp. haha.

jag hade återigen en sån där sjukt hemskt natt. vaknade stup i kvarten av att jag var livrädd och svettig överallt. halv 9 gav jag upp och gick upp helt enkelt. dock vaknade jag av fågelkvitter så ja. dagen kändes okej.
eftersom mitt täcke o lakan vid detta laget hade varit dyblöta hela natten är  det nu en maskin tvätt igång i källaren. frukost i magen och kaffet brevid mig.

nu väntar jag bara på sofie pal backlund på msn. ;) haha.

idag blir det tenta, jennifer och sen tess o melodifestivalen. börjar bli less på att alltid yra runt. tror jag hade behövt en dag bara hemma. men de får vell bli i veckan.

ah just de, drömde skumt om miin kära far med. han va jätte gammal. o han är faktiskt ung. måste ringa han idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0