strong enough.

night and day.

nu börjar det krypa i kroppen att det är fredag. men även jag måste lära mig att min kropp behöver vila. behöver inte umgås med folk hela tiden. efter denna dagen kommer min kropp o hjärna behöva ta de lugnt o bara dega i min ensamhet. jag får bara hoppas att inte tankarna ändras senare. ingen karaktär när det kommer till ensamheten, men men.
har nu kommit hem o slängt i mig mat. ska dricka kaffe i lugn o ro o sen bege mig till gym med Alexx. duschar hemma, vilket är ett rent taktiskt val. får då mååååste jag ju hem, kan inte få för mig att dra vidare till någon. påvägen hem ska jag införskaffa mig mjölk o te är min plan. även bröd till mina tonfiskmackor jag ska ha som fredagsmys.
film blir det nog med skulle jag tro.

igår var det jobbigt. en dum tanke dök upp. inge vidare bra, så den puttar vi undan för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Sofie

tonfiskmackor till fredagsmys?? Konstigt... =) Hoppas du får en skön kväll lovely!

2010-03-05 @ 17:34:58
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0