stereo love.

vaknade alldeles för tidigt. kl sju. för att det var en viss clara som plocka ur diskmaskinen. kl sju på morgonen. tack för den. det dryga är att hon är för liten och söt för att bli arg på henne. men jag hade bra gärna velat öppna dörren och bett henne att göra det vid ett annat tillfälle. men istället gick jag upp och duschade.

nu är kl halv tio och jag har fått i mig kaffe, väntar på att gröten ska svalna så jag kan käka frulle och pratar med Tess på msn. lyssnar på partymusik och diggar för mig själv.

dessutom har jag varit busig. haha. gjort något som jag sa till mig själv att inte göra, men jag gjorde det iaf. för det är jag värd. så det så :P

idag blir det fika med Sofie, sen handla. efter de ska jag läsa kursbok. imorgon blir det bio med sofie o madde och träning, onsdag är det examination för mig och sofie o sen på torsdag börjar den nya kursen. blir mycket sofie och madde denna veckan. det gillar vi, mycket.

torsdag är det husfest med. kan bli spännande, sen handla med alexx på fredag. hade visst en del planerat. hmmmmmmmmm......

nu ska jag äta min gröt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0