söndag.

vaknade tidigt även denna dag. jag förstår det inte helt, men okej. bara att kliva upp.
behöver verkligen gå på toa, så tar på mig morgonrocken o rör mig ut mot toa. tänder o ser att de ligger massor toapapper i toan. fattar inget. börjar titta lite lätt runt mig o funderar. det är då jag ser den, en GIGANTISK spindel. jag överdriver inte. man såg håren på benen. jag dog. mitt hjärta stannade och jag flög ut från toan.
nu var jag ju tvungen att kissa ännu mer så sprang upp på toan på övervåningen.
det är en person till hemma, och han sover. vem faan ska ta hand om den äklicka spindeln? för inte är det jag iaf.

nu är kl strax efter nio. jag har ätit frukost och har bara lite kvar på kaffet. jag är påklädd.
det är låång tid kvar tills ja ska träffa Alexx för träning. kanske man kan skicka sms o se om hon vill åka innan. ska nog testa de. så startar man dagen tidigare. idag är de styrka.

hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Hannah

åhhh tack :D e nöjd med den!

duuu hade jag bott där hade jag trampat på den. Här är vi itne rädda för spindlar. Bara mamma långbens!

2010-03-07 @ 11:38:37
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0