solen skiner.

det är söndag idag. jag är inte bakis, eftersom jag faktiskt var nykter igår. underbara känsla. haha.
lyssnar på melissa horn och dricker kaffe och snusar. kommer nog aldrig sluta snusa, till sofies fasa. alldeles för underbart. men det kanske kommer en dag för de med.
iaf. min rapport är inskickad och tyngden har släppt. så underbart bra. den suger apballe, men de skiter jag i nu. jag citerar mig själv från en tidigare dag; jag ska bajsa på den. haha. min mognadsnivå har sjunkit betydligt sen jag började med denna tentan. fuck it. nu är den över.

planen var att åka till min kära fader denna veckan, eftersom jag är "ledig". men, nu är biljetterna pissdyra och det är inte okej att betala typ 1700 kr för en resa till söderhamn. faktiskt inte. kanske kan flörta in mig hos mamma så jag kan åka till dom nästa helg istället. haha.

min syster fyller stora 16 år idag. woho på henne. min lilla skrutt. fattar inte när dom vuxit så mycket. känns som de va igår jag fick hämta o lämna dom på förskolan. jag minns hur de va, på pulkan fick de båda sitta och jag drog dom. michelle blev alltid JÄTTE ledsen och grät jag jag gick, vilket fick mitt lilla hjärta att krossas. nu ger hon mig knappt en kram när jag kommer hem. är du för tuff för de helt plötsligt din lilla flata! haha. kanske förstör din image? haha. nej, är nog mest för du är för lik din kära fader, min plastfader konrad andersson. stenmuren. ;P

melissa horn spelas om o om igen. jennifers fel. varför spelade du de igår? kommer jag knarka ihjäl mig på de. som allt annat.

vad erbjuder denna veckan då? hmm. har tre personer jag ska umgås med iaf. och träna såklart. o imorgon ska jag på intervju för extrajobb. faan va najs de hade varit, med lite mer pengar att röra sig med. underbart.
läsa ska jag göra med. ska träffa min hund mer också. saknaden är enorm. han är finast i världen och den enda mannen i mitt liv! haha. för alltid.

nej nu ska jag packa väskan inför ett grymt pass på gymmet. kompensera för att ja glömde byxorna i fredags. dumskalle. men charmig är jag allt. det säger sofie. :D

Salem, jag väntar ivrigt på svar :D




Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag är helt enkelt för cool (a)

2010-03-14 @ 20:23:11
URL: http://buspejfli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0