skumt.

jag har en skum dag. humöret hoppar upp o ner. ena stunden är jag glad och pepp, nästa stund är jag nere och funderar för mycket på allt och inget. är det okej att skylla det på kaffebristen? jag tycker det. så därför skyller jag på det.

filmen var bra. jag fick mig ett asgarv här och där. det är alltid gött.

min mamma ska btw rädda mig genom att föra över pengar till sin fina dotter. då kan jag inhandla kaffe och mjölk o ägg. awesome. det kanske blir människa av mig igen med.

morgondagen ser jag inte fram emot. först gym, sen möte med studievägledaren, sen examination. ser itne fram emot den skiten nej.



(jag vet att jag överanalyserar precis allt, men jag har nu mera accepterat det som en del av min charm)



min blivande man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0