morgonmonstret.

idag kunde jag inte längre hålla henne i schak (stavas det så??). mitt morgonmonster.
okej såhär är de; vi har en liten söt norrländs sak som bor här. så genomsnäll och genomgo. verkligen. hon plockar alltid ur diskmaskinen på morgonen för någon av nån dum anledning alltid sätter på den på kvällen. jag vaknar alltid av detta, men lyckas jämnt tänka för mig själv; om hon gör det slipper jag. så tar jag det som ett mantra i hjärnan tills jag antingen somnar om eller blir pigg o går upp.
idag small det. vaknade kvart i sju av att hon plocka ur diskmaskinen. jag har sovit sjukt dåligt inatt. kanske fått 3 timmars sömn så nu jävlar vaknade jag med mord i ögonen.
jag satte mig upp på knä, lutade mig fram till dörren (såg till att täcka överkroppen med täcket, man vet ju aldrig vem som mer står i köket lixom :O ) och öppnar dörren. spänner rösten; Clara, måste du verkligen tömma diskmaskinen varje jävla morgon?!!
och den blicken jag fick. oooooo så ledsen hon blev. jag stängde dörren, va sur en minut till sen ville jag bara springa ut och slänga mig på henne och säga förlåt. haha..

mitt morgonhumör är inte att leka med, men jag inser ALLTID efter ett tag att jag varit dum. faktiskt.

haha.


Kommentarer
Postat av: desperatemoments

du skulle gjort empati-ögonen på henne!

2010-03-25 @ 13:40:04
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0