måndag, ny vecka.

denna dagen har börjat extremt bra. vaknade tidigt, drygt men bara att gå upp. drack kaffe och tog min tid. testade ett par byxor som jag inte kunnat ha, och fick på mig dom utan problem. jag tog ett glädjeskutt i mitt rum. haha. om människor sog hur jag betedde mig när jag tror att ingen ser hade de nog antagit att jag var en metalpatient. men det är okej. jag bjuder på det. att vara skum o udda är lite min grej, I guess.
är nu inne på andra koppen kaffe och frukosten i magen. hatar frukost, mår alltid illa efter det. undrar varför. det är drygt iaf.
nu ska jag snart fixa ansiktet och bege mig till stan. blir att shoppa med Sofie. eller ja, hon ska shoppa. jag ska mest följa med. hehe. sen hem till henne o Per för kaffe. sen på intervju. åker hem efter de för käk o sen blir det nog att dra till Philip skulle jag misstänka. Kramas med finaste Havana. Woho.

Where is my mind?

jag älskar hur bra jag mår just nu. jag är på rätt väg.


Kommentarer
Postat av: hannah

faaaaaaaaaaan va kul :D grattis vännen!!!

2010-03-15 @ 16:37:42
URL: http://flaxx.blogg.se/
Postat av: Caroline Erlin

vad skönt!

2010-03-15 @ 17:29:30
URL: http://carolineerlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0