make me wanna smile.

nu är gräten och knäckemackan nere i magen. kaffet bearbetas. vill ha en snus, men då måste jag gå till köket och hämta det. tar det på vägen ut istället.
sovit sådär. frysit. brukar vara skit varmt i mitt rum, men måste ha blivit snorkallt ute inatt eftersom täcket o allt var skit kallt efter draget från fönstret.
idag blir det iaf VFU, ska gå snart. sen när jag kommer hem ska jag ringa tre och fixa med räkningen, fixa med tvätten, mejla olika personer osv. en del att komma ihåg idag. måste komma ihåg att ta ut pengar till huskassan med. jag måste börja bli senil för jag glömmer det hela tiden.
antingen så glömmer jag, eller så fixerar jag. uscha. jag kommer bli en jobbig tant.

nej men nu ska jag slänga på mig ansiktet, och dricka upp kaffet. sen dra mig.
förresten, solen ler mot mig idag. jag ser henne, och de kommer nog bli en fin o solig dag! japp. :D


Kommentarer
Postat av: Desperatemoments

väntar på en uppdatering! ;)

2010-03-03 @ 14:50:15
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0