lördgaskväll.

började med att jag helt stressat insåg (precis efter middagen intagits) att shit jag måste göra mig klar NU för jag ska gå till bussen om 25 minuter. sminkade mig snabbt som faan, slängde på mig de första kläderna jag hittade och tänkte stilla för mig själv; Therese har en plattång, jag får fixa håret hos henne.
sen slängde jag på mig klackarna o sprang till bussen. Fick självklart stå och vänta på bussen som skulle ha gått 17 över, men kom 37. Hatar västtrafik av hela mitt hjärta ibland.
kom efter mycket om och men fram till Bergsjön och therese. drack RedBull och spelade spel med henne och hennes kära vänner. de drack vin, och jag kände faktiskt ett styng av avundsjuka. haha.
halv 9 gick jag till vagnen och mötte Alexx. vi begav oss till Rockbaren och fick sjukt bra priser på Burn (redbull, men annan färg som bartendern så sött förklarade, haha).
vi spenderade kvällen med att skrika till varandra då musiken var så hög. jag råstirrade på ena bartendern som jag lätt hade kunnat vaknat brevid, och glodde på folk som blev fullare och fullare.
det är kul att titta på folk när man är nykter, de ser helt galna ut en del av dom. dessutom är de kul att se vilka extremt missanpassade människor som kommer till Rockbaren. Haha.
och mitt i allt fick jag ett helt förvånat samtal/sms. är fortfarande störd av det. fattar inge, men jag vet att jag bryr mig för mycket bara. haha. borde släppa det, men jag fattar mig verkligen inte på människan och därför stör jag mig. bara för du är full nu så är vi helt plötsligt polare igen? tror inte de du. min vänskap får man faktiskt göra sig förtjänt av. så det så.

nu ska jag nog se en film, eller ett avsnitt av nån serie sen sova. eller så lyssnar jag bara på bra musik och somnar. hmm. får se vilket det blir.

men ja! var helt trött och opepp när jag kom hem och hade ingen lust att göra nått. men jag fick allt gjort. jag pluggade, städade och tvättade. blev lite glad på mig själv som kämpade mot segheten och var duktig.

imorgon blir det mer plugg och sen träning på eftermiddagen.

hejsvejs.




Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Dendar "ena bartendern" snackar du om Evie nu? :O haha

2010-03-21 @ 08:56:13
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0