lördag.

börjar med bilder från igår;



jag och sofie är iaf grymma på pastabak, det är en sak som är säker.



jag och alexx kom till gymmet och upptäckte att indoorwalking passet var framflyttat en timme, så de blev vanligt gym idag. imorgon ska vi dock på indoorwalking. kör på två dagar irad istället.
sen åkte jag med skruttan (med skoskav) till brunnsparken och på vägen dit pratade vi om hur sjukt segt de är att vänta på bussen. jag hoppar av vagnen och går till min buss. jaha, 26 minuter får jag vänta. betyder att jag missade bussen med 4 minuter. fuck på den.
gick och handlade mjölk och satt sen och frös i 16 minuter.
men nu är jag hemma, med dagens första kopp kaffe framför mig. najs.

ska snart hoppa in i duschen och sen fixa lunch obörja med plugget.

btw, min familj har fått nya fårbebisar;



söööööööt.

hejsvejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0