Kalla mig.

det är skumt hur låtar kan väcka en så sjukt massa minnen. helt stört. och idag är jag glad. och peppe. väldigt mätt för tillfället, men glad för de.
somnade tidigt igår. skönt. vaknade halv 8, en lördag, och gick upp utan problem. började tvätta och städa rummet. sen frukost o kaffe. platta håret och fixa andra smågrejer.
nu ska jag om en stund hänga tvätten, sen hem till jennifer för lek med henne och Sigge. fick reda på en bonus med. spikie o gizmo ska med leka med oss. underbart. :D tre galna vovvisar att kramas med.
o solen skiner så de blir långis. alltid bra.
ikväll blir det melodifestivalen och imorgon blir det träning ganska tidigt. känns okej. sen blir de lite plugg på dagen med skulle jag tro. måste komma ihåg att skriva ut arbetet hos jennifer.

nej, nu dricka mitt kaffe.


Kommentarer
Postat av: Hannah

låtar är sjukt mkt minnen. We liiiiiike!

Måste fortfarande ses snart jue :(

2010-03-06 @ 10:27:16
URL: http://flaxx.blogg.se/
Postat av: Hannah

lite ledsamt hur mkt ibland... men man får tänka att man hittat nya bra vänner!

2010-03-06 @ 10:30:08
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0