jag vet vem jag är, när jag är hos dig.

gårdagen var fin. häng med sofie, arbetsintervju (och ja, jag fick det, woho) sen hem o duscha o käka sen drog jag till Philip för tvtittande och tacos. fick dock slåss med Havana hela natten för hon tyckte de va kul o pussa mig i ansiktet med sin blöta nos. då vaknar man. haha. sen drömde jag även en helt sjuk dröm som var mindre kul. läskigt. uscha. så nu drömmer jag även när jag inte är ensam. vad kom de ifrån. mardrömmar försvinn.

sen imorse gick ja upp tidigt o kom till gymmet kl 10. tog ut mig mer än vad som va planerat, åkte hem o mådde piss. laga mat o duscha. o nu är ja piggare. dock ont i huvudet. inte kul.

men nu ska jag snart iväg o möta upp bästa Alexx för promenad i Slottis. Sen hem o dega med film hela natten är min plan.


Kommentarer
Postat av: yo bro Joo

Hoppas filmnatten innefattar msn-tjöt med din kära brotha from the hisingen island! Men varför mådde du dåligt? Vi måste prata om detta Josefin.. kärlek

2010-03-16 @ 17:23:41
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0