Im just at a party.

alltså, det är sjukt. låten spelas nonstop. jag stutsar runt i mitt lilla rum som en dåre och skakar röv. ibland leker livet ganska bra.

dagen gick förövirgt sjukt bra. jag och sofie är grymmast av alla. så är de bara.
dessutom informerade hon mig idag att jag har empatiögon. låter kanske konstigt, men det är en bra egenskap, och jag blev så glad att jag fick pirr i magen. otroligt bra det där. :D

pratat med mamma nu med. bokar resan hem imorgon. inte varit hemma sen jul. så det behövs. blir lite ompysslad, få lagad mat och allmänt hänga med systrar ute i skogen bland alla tusen djur. O Shaggy!! o Darling. ah. kommer bli fint. klämma in häng med vänner i Linköping med. Träffa Linda o bebisarna.

nu; mer Criminal Minds innan sovdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0