hemresa

idag;

packa inför imorgon. blir mest slit och släng kläder med tanke på familjens geografiska område. måste ju dock ha med nått trevligare, med tanke på att jag ska försöka klämma in Linda och hennes två bebisar, och fika med Nina inne i Linköping. Man vill ju inte se ut som en bonde om man springer på nå gammal klasskamrat, eller ännu värre, gammalt ragg. Haha. (fatta ironin)


lämna in boken på bibblan. Annars får jag böta 10 kr för varje dag, och det hinner bli typ 60 kr innan jag kommer hem, och det vill vi undvika.

träna. idag står ett Body Combat pass på schemat. jag hoppas iaf det, och att Alexx inte skickar sms om att hon blivit mer sjuker.

komma ihåg allt som jag ska ta med mig imorgon ska jag göra med. glömmer alltid nått lixom.

be mamma ta med sin en macka till mig imorgon så jag inte hungrar ihjäl när jag ska följa med o hämta Michelles nya häst. kul. först 3,5 timmar på en buss, sen slänga sig i bilen för att åka o hämta häst. jag tycker inte om hästar ens. de är stora o läskiga och kan döda mig med en lätt utsträckning av sitt ena ben. inte coolt.

ladda kameran ska jag göra med.

(ni märker att detta mer är komihåg för mig än nå annat)





nej nu ska ja dricka mitt kaffe, försöka få liv i ögonen och ta tag i detta. Sofie, hur ska jag klara mig utan dig ända fram tills tisdag??? I will just die. ;P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0