gårdagen och dagen.

igår drog som sagt jag och sofie till rockbaren. Sofie kände sig kanske missanpassad, men hon visade det inte. hon visade god min när jag och emelie helt plötsligt avslutade samtalet för att hänga med i musiken. good sport så att säga. haha. det är en bra vän de, som står ut med de andras "mindre bra egenskaper" (som hon kanske skulle kalla min musiksmak då). haha.
men vilket som, vi hade skit trevligt, skratta och prata och de va en hel del stojjande. jag blev lite speedad på redbull och Evve var bra för mitt ego hela kvällen. Awesome.

idag blir det iaf gymmet strax med alexx. sen hem o duscha o ta de lugnt. tror att jag kanske ska begrava huvudet i kursboken så jag kan ge den till sofie sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0