frukost.

alltså, nu är jag sådär jättemätt igen. vad faan är det? kanske inte ska äta smothie på morgonen för uppenbarligen blir man snuskigt mätt av det. lite på kaffe på det? haha.

min finne på näsan (ni vet precis där mina glasögon ska vila på näsan??) ser ut som en jävla atombomb idag. jag ska visa mig ute så lite som möjligt, och kurera min finne. men shit, träning kl fem... får slänge på glasögonen så syns inte finnen, men smärtan blir totall. haha. nej vem bryr sig.

med hjälp av min vän Karl fick jag reda på min skatteåterbäring. inte lika mycket som jag brukar få, men helt okej. det räcker till räkningar och busskort. så ja. i maj och juni får jag förlita mig på mina kära fina bästaste mest underbara mamma för snus och mat. mamma??? ja? eller va det ett nej? MAMMA!
(behöver jag säga att jag är övertrött?)

pappa kanske ställer upp för laget? det märker vi då.

idag blir det iaf träning kl fem. innan dess ska jag försöka få lite plugg gjort. skulle ha träffat Sofie men tror jag passar på de faktiskt. jobbigt med tanke på att jag behöver boken. men ja. kanske känner mig mer pepp sen. bara det att jag känner att jag vill hålla i de få slantarna jag har kvar i en liten järnhand!!! en liten men stark järnhand. ja.


i miss the dancing apple!!!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0