fredag.



idag är jag trött som vanligt. men det är fredag. woho. skola i tre timmar, sen hjälpa alexx med storhandling. jag har matlåda i kylskåpet som jag skulle tagit med mig, men jag pallar inte kriget med micron igen idag. omöjligt att ha lunch kl 12 på Pedagogen. helt omöjligt.

i övrigt undrar jag fortfarande vad som händer i helgen. jag vet att de på lördgakväll är tjejfest igen, och typ alla ska säkert dit. haha. Men jag pallar nog inte fulla flator i dess överflöd i helgen. nopp. Och alexx ska ju inte med med tanke på att hon jobbar natt. så ja. det blir kanske hemmakväll på lördag. om det inte dimper in nå trevligare alternativ då ;)

nej nu ska jag slänga i mig kaffet och sen dra mig till bussen.
hejsvejs.

(Ps, Sofie, det är oroande att du inte är inne på msn, inte på facebook och inte bloggat. Jag hoppas inte du blev sjukare inatt ju!!)


Kommentarer
Postat av: desperatemoments

Haha, jag MÅSTE sluta sitta framför datorn så mycket! Det här är ju pinsamt... :P

2010-03-26 @ 15:04:20
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0