fredag.

idag har varit en underbar dag. vaknade tidigt och åt frulle och begav mig till sofie.
vi gick ganska på en gång till affären och handlade och började laga mat när vi kom hem igen. vi gjorde egen pasta och det var kul. pastabollar vill jag kalla de nu, för jag är trött och kommer inte igåh va de heter. haha. innehållet va iaf championer, feta, spenat och lite vitlök. de blev sjukt goda och vi hade ostsås till. efter de kaffe och vi hamnade i matkoma båda två och var helt osamanhängande i soffan. haha.
jag märker att jag är ganska osamanhängande just nu med, men det är okej.

kom iaf nyss hem. en lång dag blev det. nu är det te i väntan på Solsidan. det blir en tidig kväll idag, eftersom jag ska upp typ 8 imorgon för att åka och träna. sen hem o plugga.

hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: desperatemoments

JUST DET! Osammanhängande glömde jag nämna i min blogg... totalt rätt ord... VÄLDIGT osammanhängande tror jag vi var. "Hålla handsken i handen" eller hur är egentligen det där gamla ordspråket?

2010-03-19 @ 22:31:58
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0