axelbandslös.

idag gjorde jag ett bra köp. ett mycket bra köp.
en axelbandslös bh som sitter som ett smäck på mig. till o med jag tycker mina bröst blir fina (jag hatar mina bröst i vanliga fall) så jag är nöjd. springer runt och testar alla kläder och känner mig allmänt het. visst, man känner att man har den på sig för faan vad den sitter tajt, men hey, no pain no gain? eller hur de stavas. haha.
skit dyr, men helt klart värt.

för övrigt stör detta mig. jag vet inte helt varför men ja, det gör det och det är allt jag tänker säga om det. haha.


Kommentarer
Postat av: desperatemoments

Du e ashet i den! =D Jag vill också ha en och bli ashet!



Men tänk inte så mycket. Totalt ovärt att överanalysera...

2010-03-22 @ 18:17:41
URL: http://desperatemoments.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

vad e det du stor dig pa? :O

2010-03-23 @ 06:23:56
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0