ansträngande dag.

åkte till gymmet då som planerat. bussresan dit var spännande. tog en buss som går till Heden, så går jag därifrån till Domkyrkan. men helt plötsligt börjar busschaffören försöka få kontakt med mig, så jag tar snällt av mig hörlurarna och tittar runt mig. bara jag och två till på bussen o de sitter där fram, så de är nog mig han pratar med. ja? frågar jag. "vart ska du? jag kan köra vidare till kungsport och brunnsparken om du vill, de andra vill de"
"ja jag ska till kungsport så kör vidare du" så log han sött. haha. söta busschafförer gör dagen så mycket bättre.
gick till gymmet. dog på den där jävla trampmaskinen. jag älskar den, och hatar den av hela hjärtat. men i slutändan tror jag vi kommer leva lyckliga resten av våra dagar. faktiskt. haha. sen kördes de muskler, helt slut blev jag.
stackars min rumpa.

sen gick jag o Alexx o tog en kaffe i väntan på våra bussar. det var då jag upptäckte det. hur SJUKT panikkissnödig jag blev. förstårligt. så mycket vatten som m an kränger i sig, sen en gigantiskt kaffe på de. bussresan hem var en pärs. det gjorde så ont. jag fick sitta och spänna mig. fick knäppa upp byxorna i smyg, skakade så hemskt för jag spände mig. fick panik för rädslan att kissa på mig. mådde illa för jag blev nervös o spände mig. väl på min hållplats gick jag av o kunde knappt gå. räknade metodiskt för mig själv när jag gick 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10, sen om igen.
kom tillslut innanför dörren. slängde av mig allt, mindes den gigantiska spindel på den toan som va närmast, kröp upp för trappan, och satte mig tillslut på toan. sen skakade jag typ 20 minuter efter de. min kropp var i uppror.
LÄR DIG KISSA INNAN DU GÅR FRÅN GYMMET!

sen fixade jag käk och en rumskamrat berättade att hon bakat bröd och bjöd mig. jag älskar det. så underbart fint. sen fick jag henne att döda spindeln på toan här nere. hon är inte rädd för spindlar, men till o med hon hoppa till lite när hon såg bamsen. shit. men nu är den död iaf. (folk från norrland är hårdare än oss veklingar nereifrån)

resten av dagen nu går till att dricka mitt kaffe, plugga lite, läsa, fixa med naglar och vara allmänt glad att livet går bra. är dock lätt störd på tre personer. men lägger inte energi på det nu. för som jag o sofie bestämde; vara positiva.

o btw, min födelsedag närmar sig. woho.




Kommentarer
Postat av: Hannah

haha ja får man itne göra dte med sina vänner :P haha

2010-03-07 @ 17:59:48
URL: http://flaxx.blogg.se/
Postat av: Hannah

duktig du e! jag ndviker trampmaskinerna in i det sista. dom är ju dödens död! haha!

hatar när man blir så kissis! Man vill helst... ja... kissa!

2010-03-07 @ 20:39:09
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0