10 mars.

gårdagen blev minst sagt galen. skulle bara vara chill, men blev fest som satan. underbart kul var det iaf.
jag gillart.
btw, man ska ha en cpfylla när man fyller år. det sa faktiskt Alexx. och det fick jag o det var kul. jag mår bättre än jag förtjänar. haha.
kvällen började iaf på vasa med tess, therese, hannah, madde och sofie. vi snacka o myste med sällskapet. sen kom sofies man med vänner. då blev de alkoholregn. det blev målande på varandra med mina godispennor jag fick och det blev kort hit o ett hångel där o så vidare. hmm...
jag puttar bort ångesten och visar bilder istället.




Kommentarer
Postat av: Sooof

HAHAHAHA! Har inte vågat mig hit förrän nu gumman... Men Shajt vilka roliga kort! Det sista e ju porrigt.. :P Du ska få mina med, promise! kärlek

2010-03-12 @ 21:16:54
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0