tenta, firande och syster.

igår va de tenta. såhär ser man ut när man stressar för tenta;



såhär ser man ut när man äter pizza o dricker öl efter tenta;



såhär kan det se ut när man på kvällen dricker öl i slottis, sen drar vidare till chez;






idag fick jag ett mess kl sju på morgonen där min syster frågar mig angående vädret i gbg. jag svarade att de va sol men orkade inte fatta så mycket mer och somnade om.
sen när jag vaknar (har jag tre sms jag på nå vis inte hört) varav ett är från henne där hon förklarar att hon är i gbg o ska på liseberg. som den underbara systern jag är, tvingar jag henne att vänta på mig i stan.
vi tar en varsin glass o glassar i solen en stund.
älskade syster.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0