se mig.

livet är ganska gött. en dag som denna känns det faktiskt gött. som göteborgarna säger. är jag en sån nu? för jag säger så. nej då. inte fören jag börjar använda änna i varje mening. im safe.

vaknade och käkade frulle och myste med en film. sen följde jag kompanionen till bussen sen hem och solade o snackade skit med jennie. äta, tvätta och handla. nu dricker jag mig dagens tredje kopp kaffe och planerar veckan.

imorgon och onsdag fick jag helt oplanerat jobb. bra för ekonomin, ja.
midsommar? vad faan händer??? jag kommer vara den där pinsamma människan som ingen vill leka med... faktiskt.
tänker grilla o äta färskpotatis ensam. så det så.

:D


extremt ocharmig bild på mig o jennie :P


Kommentarer
Postat av: Nellie

ge mig potäter eller döööö!

2010-06-23 @ 10:53:29
URL: http://pictureitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0