midsommar.

spenderades med buss (och trött sällskap på bussen) till jobbet. kom för sent. blev stressad. jobbade klart, bytte om o for till Hannah för käk med henne o Minna. Benji var såklart med. en del snack o annat trevligt, sen drog vi till Slottis.
efter en stund frös vi alla så jag drog hem, o de likaså.
nu har jag varit hemma en bra stund. dricker de lilla sista av mitt svaga vin o ser film. ska snart röra lite på fläsket i natten och gå ner till stationen.
sen sova. trött som faan. eller, mest seg. i skallen o ögonen. imorgon ska jag sova. annars blir jag ledsen.

imorgon blir det gym, kanske häng med Jennifer. vi får se.

Benji är söt;



Kommentarer
Postat av: Desperatemoments

Ge mig hunden!!!! Va e det for ras?? Im in love!!

2010-06-27 @ 20:08:21
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0