en dag som denna.

sitter just nu med morgonrock och en fet handduk virad runt huvudet. har hårinpackning som jag låter verka. både slitet och halvt knasigt färgat. men som sagt, ska tillbaka på tisdag och fixa till allt, så då blir det nog bra.

kom hem från gymmet nyss. eller ja en timme sen kanske. hunnit käka lunch o duscha. skönt.
nu ska jag strax skölja ur det och klä på mig. tror minsann jag ska städa rummet idag. dra en damsugning och så. sen vet man aldrig vad som händer.

förövrigt är jag ganska förvirrad. det där med att ta saker som de kommer är svårt, för ja, jag lever i skallen. men jag övar lite mer varje dag. dessutom är jag förvånad hur... lite jag bryr mig? haha. stört hur saker är.



bild på jennie från lördagen.


Kommentarer
Postat av: desperatemoments

Ehh.. Josefin? Heter det verkligen DAMSUGNING??? Va inte det lite TOO MUCH INFORMATION for one day? ;)

2010-06-10 @ 22:34:40
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0