dancing on my own.

tankarna flyger runt som en jävla storm där inne, men jag gör mitt bästa för att få dem o hålla käften. för om jag inte gör det så slutar allt i pannkaka.

snart blir det jobb. Väcktes av en viss Herr Kalle typ 20 över 4. bara o gå upp och börja göra sig klar. nöjd att jag fick i mig två ägg iaf. sen blir det frukost på jobbet. fy satan vad trevligt det ska bli o träffa alla igen. saknad.
hoppas bara minnen håller sig borta. tror det kan bli kämpigt o komma tillbaka. hände mycket förra sommaren, och tror att jobbet kan kalla tillbaka de sakerna.
men hoppas att det endast blir kul!




Kommentarer
Postat av: Michelle

<3

2010-06-14 @ 21:05:10
URL: http://buspejfli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0