tisdag.

det var ett tag sen jag skrev nu. varit en hel del annat runt omkring. mycket jobb, jag har varit mycket sjuk och jag har mest flängt runt bland kompisarna.
idag vaknade jag kl fyra hos Kalle i Olskroken. han börjar jobba kl fem så jag gick snällt upp och följde med han o tog min första buss hem. så nu sitter jag här, med en stor kopp kaffe och mest njuter av morgonen. är förvånande pigg. blir lite förvirrad.
ska snart proppa i mig dagens första pencelintablett och försöka vila lite sen. ska ju jobba idag. ringde nattpersonalen nyss o bad dom hälsa dagpersonalen att jag är åter idag. vet inte om hon fattade vad jag sa, men det blir nog bra. får ringa sen kanske o checka läget.
annars i övrigt mår jag helt okej just nu. minus urinvägsinfektion och en massa spring (läs; dyra spring) på vårdcentralen och apoteket.
blir en resa till familjen i söderhamn nu i slutet av augusti. en liten minisemester. det kan bli roligt. man behöver komma bort lite mellan varven. hoppas den lilla resan ger mig lite distans till en viss sak också. kan nog behövas.
nej, nu blir det te o slösurfande innan jag intar sängen igen.
hejsvejs.
'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0