natten.

natten på jobbet gick faktiskt bra. mycket bättre än jag trodde att den skulle göra. jag blev inte trött fören den sista timmen, men då jävlar blev jag trött.
men lite flyt hade jag då det visade sig att en annan kvinna som jobbade natt bodde i Mölnlycke. Så jag fick åka bil hem. super skönt ju. så var hemma redan halv åtta.
nu har jag fått mig ca 8 timmars sömn, känner mig dock fortfarande dåsig. Men det försöker vi bota med kaffe. Ska ju som sagt jobba natt igen idag. så lika bra att försöka hålla lågan uppe.

men tankarna surrar som små envetna getingar idag. jag hatar dom. jag vet vad jag behöver göra, jag vet bara inte hur jag ska göra det. det skrämmer mig litegran sådär. men det blir nog bra iaf.




Kommentarer
Postat av: jen

vad är det du behöver göra? :d

2010-07-06 @ 18:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0