kaffe och regn.

det spöregnar ute. det verkligen bara pissar ner.
det gjorde det när jag handlade med. helt värdelöst. jag blev dygnsur. men jag fick handlat iaf. känns skönt att återigen ha lite mat hemma. varit jobbigt att leva nästan helt utan mat.
träningen är påbörjad igen och det känns underbart. den där bekanta känslan av smärta i musklerna är jävligt tillfredställande vill jag lova.
på söndag blir nästa gång. misstänker jag. försöka hålla varanandag principen igen. för den fungerade fint innan, så den lär ju fungera bra igen.

klockan är nu strax tre och jag har hunnit med allt jag ville hinna med denna dagen. eller ja, jag ska vika min tvätt med, men utöver det. jag har en svag känsla av att jag kommer bli rastlös senare.

och jag vill verkligen ha den nya iphonen. jag vet inte varför jag snöat in mig, men jag vill verkligen. haha.
men får försöka hålla mig. har faan ett år kvar på den gamla telefonen. jag trodde det var ett halvår, men tji fick jag när jag kollade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0