cant handle me.

det var ett tag sen.
känns som en hel del hänt med, eller ja en ganska mycket har hänt faktiskt.
men det orkar jag inte ta just nu, för jag ska till vårdcentralen nu strax.
åkt på en jävla urinvägsinfektion. det är såååå roligt att vara pissnödig hela tiden, men att kissa gör så jävla ont. det känns verkligen helt sjukt förbannat ont. att man lyckas förtränga varje gång hur ont det gör?
jag försökte kissa i en flaska imorse (man ska ta med urinprov. sexigt, jag vet) men det är ju svårt normalt vis. men när man är så kissnödig så man tror att man ska kissa på sig, samtidigt som det gör så ont så man mest vill skrika rätt ut. då är de lätt att träffa flaskan. haha.

aja. nu ska jag väl dra mig.

hejsvejs.




Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-20 @ 08:52:31
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0