wheres my dog?

idag var en produktiv dag, en mycket produktiv. så produktiv att min hjärna nu är helt nollställd. helt. vi fick ner sju sidor.  om jag inte minns fel. sju. helt absolut fucking underbart. go team ola josefin o isabelle.
synd att johan var sjuk bara. men de är man ibland. o han lät då inte pigg när ja pratade med han första gången så.

jag vill inte bli sjuk btw. uscha. så håll dig på avstånd johan. haha.

nu sitter jag med en gigantisk kopp kaffe som jag hoppas ska värma upp min frusna själ. sen blir de nog mer How I meet your mother skulle jag tro. sen sängen o läsa. ska ju upp tidigt imorgon igen. skolaskolaskola.

värme.


min man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0