utmanad.

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
för tio år sen var jag 14 år. Det var året jag skaffade min första och enda pojkvän. Det var en rolig och dryg tid. Familjen bodde i Vikingstad och jag hade de mest underbara vännerna i världen.

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
hade precis flyttat till Högsbo med Jennifer och Sigge.

TRE SNACKS DU GILLAR
Chips, ostbågar och choklad. Lätt.

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
hela texten. Shit svårt. Breathe av Anna Nalik, Slide av Go Go Dolls, Just like a pill av Pink, Bad things av Jace Everett, Bad romance av Lady Gaga, I kissed a girl av Katy Perry. Haha. Blir det fem?

FEM SEX SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
Betala av mina skulder, köpa fina saker till mina nära och kära och/eller bjuda mina nära o kära på en resa, köpa saker till mig, köpa en fettsugning (haha)…. Bröstförminskning? Ja.

FEM DÅLIGA VANOR
Hett temperament, röker, snusar, lätt utråkad, har ingen karaktär.

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Hångla. Festa. Skratta. Se på film. Allmänt häng med vänner. Leka med Sigge.

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
lack och eller läder. Dykardräckt. Ehm…. Päls. Lucianattlinne.


FAVORITLEKSAKER
Data, tv, mobil, ipod, vibrator? Haha.

FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN

Hannah, Caroline Michelle, Empa

på bilden är jag vad, 15-16 år? eller... hmm.



Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

Hallaaaa, sag att det var jag som tvingade dig :P



Lucianattlinne, den var bra haha.

2010-01-10 @ 13:31:41
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

jag haller med. och vi ar som bast nar vi ar skabbiga ;) haha

2010-01-10 @ 14:16:27
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Sooof

Vilken söt bild! Gullig liten näsa du har =) Haha jag läste fel och trodde det stod saker du vill ha på dig. Tänkte "lucianattlinne..? Jaha?".. Haha snyggt..

2010-01-10 @ 15:32:35
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0