tisdag.

idag har varit en bra dag. skola på morgonen med möte med handledaren. gick bra. sen på stan en stund med isabelle. fick handlat de jag behövde, nämligen en hängare, sladd, batterie och öronproppar. bra skit. sen hem o möblerade om, tvätta, duscha o plugga. fick allt gjort. stolt. skyller på alla 4 extremt stora koppar kaffe jag tog när jag kom hem. haha.

och han som bor här som jag skrev om häromdagen är skit söt. han är sjuk så han går runt o snörvlar hela tiden och nyser. han frågar hela tiden hur saker fungerar och han försöker prata svenska. så bjöd han mig på godis. han kom och knacka på min dörr och gav mig typ en naturgodisgrej. sööööt. haha. älskar när folk är trevliga.

men nu ska jag se på ett avsnitt av how i met your mother sen ska jag läsa och sen sova.

btw; denna låten är grym. Taio Cruz – Break Your Heart




Kommentarer
Postat av: Sooof

Haha, du tog väl inte emot hans godis när han var sjuk? :P Eww Josefin.. ;) Hoppas det känns okej i nya hemmet. Jag saknar dig, hoppas vi ses snart! Puss och kram

2010-01-05 @ 23:10:39
URL: http://desperatemoments.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

Aaaw, helt sott.

2010-01-06 @ 06:30:18
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0