Söndag.

idag har jag en del saker jag vill göra, men har inte helt ork.
ska iaf läsa arbeterna tills examinationen imorgon, borde städa köket med. det behövs o de är min vecka med köket så... borde laga mat med, känns som maten har hackat efter i listan. inge bra alls det. får konstiga tankar av det.

duscha vill jag göra med. haha. jobbigt när man ena stunden är varm o nästa kall. kroppen blir i obalans.

pappa o fredrik är på G till göteborg nu. så imorgon ses vi. underbart. det var alldeles för länge sen nu. typ.... 8 månader? eller nått. inte så konstigt med tanke på hur långt bort de bor.

tisdag. nya kursen. tråk på den. köpa böcker. mer tråk.

aja. nu ska ja göra nått annat. hejsvejs.




Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

HAHAHA. Underbaring, jo det kan man lungt saga att det blir ;) Finns vid datorn storre delen av dagen. Loggar in pa msn sa skriv nar du har tid :) Och jag drar vid 5(3 svensk tid) idag, inte senare, sa du kan inte vanta tills i eftermiddag ;)

2010-01-18 @ 08:13:55
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: a

fin blogg :D

kolla gärna in min cover jag har gjort på bloggen. & säg vad du tkr så blir jag jätteglad :)

2010-01-18 @ 08:47:26
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0