sömn

jag hade kunnat gå o lägga mig i 30 min innan skolan, men då hade jag inte kommit upp. idag är jag så trött så jag skulle kunna gråta. faktiskt. jag överdriver inte ens. faan. illa mår jag med. jävla frukost.
jag är inte skapad för detta. dygnsrytmen som fungerar för mig är typ sängen kl tre på natten och gå upp typ elva tolv. då mår jag bra. men så fungerar tyvärr inte samhället. hatar att alltid känna mig som en zombie. det är inte najs.

dessutom vill jag ha värme. en pool. o goda drinkar/öl. det hade varit bra. o sömn då. men jag kan somna på solstolen. ja.

men även denna dagen kommer nog igång den med. hade varit skönt om man blev halvklar med arbetet idag, så man kunde få sova ut imorgon, men det lär ju inte hända. suck.


Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

Aaah, Kellys <3 Shit, det var tider. Lets go it again soon? Sa fort jag sattar mina fotter pa Svensk mark sa fixar vi det, yes? :)

2010-01-07 @ 09:30:29
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

KOM HIT! Ta semester & kom hiiiiiiiiiiit! Om en manad eller tva sa kommer det borja bli riktigt varmt och skont igen!

2010-01-07 @ 11:00:26
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0