projektarbete, kaffe, ryggont.

att spendera så pass mycket tid hukad över böcker, över datorn, skrivandes, konkandes på dator o böcker osv har gjort att jag har så sjukt ont i högra sidan av ryggen. den avlider. känns som världens största klump sitter fast. så nu söker jag massage. suck.

jag har just nu världens största kaffekopp brevid mig. jag gillar det. ska skriva mer på arbetet som just nu känns som ett evighetsarbete. såhär intensivt har jag faktiskt aldrig pluggat innan. lite stolt över oss. men det syns ju med i resultatet så. det är bra.

för övrigt blir det fest hos flaxxen imorgon. sen lördag ska jag föreslå film hos jennifer. fick hem filmerna idag nämligen. får se vad hon har för planer bara.

nu ska ja dricka mitt kaffe och kanske se nå avsnitt av How i met your mother. sen är ja på G med skrivandet igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0