Nasty Action.

idag va jag med om nå extremt snuskigt. extremt snuskig.
jag satt på kapellplatsen o väntade på Sofie eftersom vi skulle till min VFU för obeservation. Det går av en extremt alkoholiserad äldre man och gick o pissade bakom kuren. Okej tänkte jag, fine. han måste pissa. Sen gick han förbi mig, med hela paketet ute. Okej, jag dog lite inombords o tänkte så vill jag inte börja min dag.
Det slutar dessvärre inte här, han gick en liten bit till (men fortfarande på hållplatsen) och han drar ner hela byxan, och sätter sig o skiter. Mitt framför mina ögon, mitt framför en stackars mamma med hennes barn, mitt framför ALLA som stog o väntade på sin respektive buss och/eller vagn. det var hemskt. Jag dog inte länge inombords, jag spydde och tänkte för mig själv; Fy faan vilken dålig start på min dag. Jag vill hem och radera denna synen från min näthinna.
Men, vi ska alla uppleva olika saker eller?

För övrigt gick observationen bra. Det var underbart att kramas med barnen igen.

Men nu väl hemma är jag sjuk. Mycket sjuk. Tror jag har feber. Det suger apröv.




Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

HAHAHAAHHA forlat, det maste ha varit hemskt! hem det later sa sjukt roligt :*

2010-01-26 @ 07:15:19
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Hannah

men vadå nasty liksom??? uuuuuuue

2010-01-26 @ 09:07:23
URL: http://flaxx.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Du har fatt pris i min blogg (A)

2010-01-26 @ 13:36:58
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0