Morgonrutiner.

i har alla våra olika rutiner vi sysslar med för att vakna på morgonen. Mina är ganska stabila. arbetat på de i många år. hade ett uppehåll under tiden jag var sambo, när man måste ha mer respekt för en annan person som sover.

Men; jag ställer alltid kl en timme innan jag måste gå. klockan ringer, jag snoosar en gång (sålänge jag inte är döende trött) sen går jag upp o klär på mig. står alltid ett tag vid garderoben och tänkar "jag har faan inga kläder" fast jag mycket väl har de. Sen går jag till toa och tvättar ansiktet. Sen fixa frukost. Äter frukost vid datorn där musiken spelas och bloggar läses. sen smink. sen på något vänster blir jag alltid stressad och får stresspacka min väska och borsta tänderna i hast. så är det jämnt. haha.

men nu äter jag iaf min frukost i lugn och ro och ska läsa tess blogg. Saknad.

hejsvejs.



Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Fast jag har inte bloggat sa jattemycket nu ju.. Hihii. Du ar mer saknad, tro mig. Saknar dig sa sjuuukt mycket <3

2010-01-25 @ 11:51:44
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0