Måndag.

denna dagen blev bra, trots allt. vaknade opepp som få. kom till skolan. fick gå in på toa för spyan va på g, men lyckades andas bort den.
gick ut o mötte de andra, rökte.
min hyresvärd ringde, problem med hyran. jag fick atomatiskt panik, även fast jag vet att jag har betalat den.

vi pluggade o efter ett tag försvan ångesten lite. sen hem till jennifer. laga mat, vi åt. sen kollade vi på lite saker jag ville visa henne på datorn osv.

sen hem till hennes föräldrar för att äta pannkaka. det var mer än underbart att träffa dom. saknaden är stor. o hundarna med. underbart.
sen var jennifer snällast och körde hem mig. underbart snällt.

och nu helt plötsligt stog det en man i köket. jag gick och hälsade. han snacka engelska. fick öva lite på de. han verkade rolig. shorts o thsirt har man inte när de är kallt? haha. underbart med muppar. men jag uppfattade inte om han sa att han kom från gorgia (ni vet i usa som jag verkligen inte kunde stava till märkte jag) eller inte. de tog 12 att flyga tydligen, men han hade bytt en gång. han pratade mycket bra engelska. hmm. vad tror ni? tar de inte längre tid att flyga dit? jag får undersöka vidare.

nu blir de lite kaffe och sen sängen. upp till skolan imorgon igen.


Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

Om det hade varit direktflyg hade jag nog kunnat ga med pa att han flog fran Georgia(hihii) men med transfer sa borde det ha tagit langre. Men vad vet jag :)

2010-01-05 @ 11:01:46
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0