knarkar låtar.

jag förstår inte varför det alltid blir så att när jag finner en bra låt, så spelar jag den om o om igen tills jag inte kan lyssna på den en enda gång till. varför gör man så? haha.

nu ska jag iväg snart för att möta upp johan, ola och isabelle. vi ska fortsätta med projektarbetet. Anna är ju tyvärr sjuk, vet inte hur vi ska göra med de. vi kan ju inte förväntas bära en person genom ett arbete? aja. även det löser sig. eftersom de är en så fin röd dag idag (varför??) så är pedagogen stängd, så vi kommer befinna oss i majorna, eller som isabelle säger i kungsladugården heeeela dagen. hoppas isabelle har kaffe.
ah men just det, jag handlade ju kaffe med henne igår.

faan, jag är förvirrad idag känner jag. haha.

jag drömde helt absurda drömmar inatt. men ja, nu vaknar man med en känsla och  vet att man lever iaf.

nu ska jag packa ner datorn och alla böcker och borsta tänderna. hejsvejs.




Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

Aaaah vilken ful biiiiiild :P Jag aaaalskar dig vannen <3 Vart, nar, hur ar den bilden tagen?

2010-01-06 @ 09:11:08
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0