Festen.

Festen som aldrig stannar, så känns det som mitt liv är nu. det är inte helt okej. och kan någon förklara för mig i vilken planet det känns okej att dricka sjukt massa öl när man enbart går på flytande föda? haha. Inte okej.

idag mår jag som jag förtjänar. vaknade, kände mig lagom lullig fortfarande. törstig som ett as. blev serverad kaffe. najs. promenerade till bussen. mådde okej. förvånad. kom hem. duscha. där kom smällen. haha. illamående punkt nu. suck. men de gick över de med o nu är jag mest trött o sliten. Ångesten är ganska brutal idag med. men de gör över. de gör det alltid så.

förövrigt gjorde jag några mindre smarta val inatt känner jag. haha. eller ja, på kvällen, eller hur man nu säger. fyllematen var dock så snuskigt god att de va knulla i munnen. :D vitlökssås? ja men visst.

nu ska jag vell kanske göra nå vettigt? men vad? har börjat tvätta, och bytt om i sängen. Läsa nått? nja. de orkar inte hjärnan. får se vad för spännande jag hittar på.




Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Aaah sotnos!!! <3 Fin du ar!

2010-01-25 @ 11:50:40
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0