Down under.

I skolan på föreläsning. Detta känns väldigt bekant. Har hört allt detta innan, men ja. Alltid bra att umgås med underbara kursare. Skratt snus o kaffe är det som får mina dagar att gå runt. Inte stressad över denna kurs än, har fortfarande den gamla kvar i skallen. Jobbigt. Men men. Imorgon får jag sova, en stund iaf. Det känns skönt. Till 9 kanske. :-d bättre än till 7. Jag drömde helt skumma saker imorse. Helt konstiga saker. Kommer inte ihåg vad, men vet att det var skumt. Snart blir det lunch o sen arbete med nya basgruppen. Kan bli bra. :)

Kommentarer
Postat av: desperate to sleep

Men e det detta du sitter och plitar ner på föreläsningarna? :O

Haha jag: "Lyssnar du nu Joo?! Lyssna på detta, nu säger hon vad uppgiften e! Hörde du va hon sa nu?!"

Den här kursen blir inte roligare än vi gör den! ;) Tycker det verkar rätt lovande dock.

2010-01-21 @ 18:21:51
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0