Double nature.

Idag kom mitt paket med en del av kläderna jag beställt. Men, de har kommit till fel adress. Det har kommit till min gamla adress, numera Jennifers adress. Det tar en timme att åka dit. En timme. Så efter mötet i skolan får jag masa min röv dit och hämta det. Måste dessutom hämta Thereses jacka som jag glömt där med. Jag har inte direkt tid med de. Har massa att läsa tills imorgon. Kommer inte få nån sömn denna natten känner jag.

Om Jennifer och Sigge är hemma hinner jag iaf kanske kramas en kort med han innan jag måste gå igen. Stress.

Dag 2.

Btw, fick sova till kl 12 idag. det var underbart och mycket behövligt.

Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Mouhahaha fraga natt i min fragestund sa jag kanner mig poppis :P

2010-01-20 @ 14:21:00
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Lisa

kikar iN=)

2010-01-20 @ 18:34:15
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0